O nas – tekst łatwy do czytania i rozumienia

Gdzie się znajduje szkoła?

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 w Łodzi znajduje się przy ul. Siedleckiej 7/21. Do budynku prowadzi jedno wejście. Przy drzwiach jest dzwonek, który można nacisnąć, aby poprosić o pomoc. Sekretariat znajduje się na parterze, po prawej stronie, zaraz za wejściem do budynku. W sekretariacie można zostawić dokumenty, podania i inne pisma.

Czym zajmuje się SOSW NR 1 w Łodzi?

SOSW NR 1 w Łodzi to placówka publiczna. Ośrodek obejmuje 5 szkół i internat.

Co oznacza, że szkoła jest publiczna?

  • – bezpłatne nauczanie,
  • – zajęcia według ramowych planów nauczania (czyli obowiązkowych zajęć).

Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku.

Dyrektorem Ośrodka jest Pani Agnieszka Szymańska.

W Ośrodku pracują:

  • – nauczyciele,
  • – wychowawcy,
  • – kierownik gospodarczy,
  • – pracownicy sekretariatu i obsługi.

Dla kogo jest nasza szkoła?

Uczniowie słyszący z lekką niepełnosprawnością intelektualną i niesłyszący mogą kształcić się w:

Szkole Branżowej I Stopnia w zawodach:

  • – kucharz,
  • – fryzjer,
  • – monter sieci i instalacji sanitarnych,
  • – ogrodnik,
  • – pomocnik mechanika.

Uczniowie niesłyszący i uczniowie z autyzmem w normie intelektualnej mogą uczyć się w:

Liceum Ogólnokształcącym

Szkole Branżowej II Stopnia w zawodach:

  • – technik usług fryzjerskich,
  • – technik żywienia i usług gastronomicznych,
  • – technik inżynierii sanitarnej.

Szkole Policealnej w zawodach:

  • – florysta,
  • – technik bezpieczeństwa i higieny pracy.

Technikum w zawodach:

  • – technik informatyk,
  • – technik żywienia i usług gastronomicznych,
  • – technik grafiki i poligrafii cyfrowej.

W naszej placówce zapewniamy uczniom:

  • – Zakwaterowanie w internacie.
  • – Obiady (kuchnia i jadalnia w internacie).
  • – Opiekę psychologa i pedagoga (gabinet nr 29 i 30, parter).
  • – Opiekę pielęgniarki (gabinet na końcu korytarza, parter).
  • – Transport schodołazem dla osób poruszających się na wózku.

Kontakt:

Sekretariat jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00–15:45.